خبرهای شهر نوکنده

خبرهای شهر نوکنده

خبرهای شهر نوکنده
خبرهای شهر نوکنده

خبرهای شهر نوکنده

خبرهای شهر نوکنده

خبری

هرچه به ساعات پایانی سال نزدیک میشویم شور اشتیاق مردم برای خرید لوازم شب عید بالا میرود بازار هفتگی یکی از بازارهای قدیمی در نوکنده به شمار میرود که هر هفته در روزهای پنجشنبه واقع در خیابان زینبیه برگذار میشود.مردم نوکنده در آخرین پنجشنبه سال استقبال زیادی از این بازار کردند و لوازم  شب عید خود را از این بازار تهیه کردند که اکثر مردم از قیمت ها رضایت کافی داشتند.

تسلیت

بازگشت همه به سوی اوست

درگذشت مادری مهربان خانم حوا کشیری را به خانواده و شهروندان نوکنده تسلیت عرض مینماییم و از خداوند صبر و تصلی دل را برای خانواده آن مرحومه آرزو مندیم.

تشیع جنازه آنمرحومه پنچشنبه مورخه 29/12/1392از مقابل زینبیه نوکنده برگذار شد و در آرمگاه ابدیش واقع در امامزاده حبیب الله نوکنده آرام گرفت.

خبری

بازهم چهارشنبه سوری از راه رسید واهالی شهر نوکنده از سر و صداهای آن در امان نبودند.

این جشن که همه ساله بر اساس آیین ایرانی ها در آخرین چهارشنبه سال برگذار میشود چند سالی است که قربانی های زیادی در سراسر کشور میگیرد و خانواده های زیادی را در ایام عید نوروز گرفتار می کند،اما امسال در شهر نوکنده گزارشی از مصدومیت و سوختگی گزارش نشده که از این جهت خدا را شاکریم.

خبری

خبرگزاری فارس: باید تمام خلیج گرگان به استان گلستان واگذار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدجواد نظری‎مهر ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان در خصوص تعیین مرزهای استان گلستان و مصوبه اخیر هیئت دولت در خصوص تعیین مرزهای غرب استان گلستان و الحاق «میانکاله» به استان گلستان اظهار داشت: مرزهای استان گلستان تنها مرز غرب استان نیست بلکه ما در قسمت شرق استان هم مرز مشترک با خراسان شمالی داریم که آن نیز باید تعیین تکلیف شود. وی ادامه داد: در قسمت جنوبی استان گلستان در همسایگی استان گلستان با استان سمنان نیز مرز مشترکی داریم که این مرز هم باید پیگیری شود و به نتیجه برسد که این مطلب را هم به عنوان سوال از وزیر دارم که این سوال در کمیسیون وجود دارد که وزیر باید بیاید و پاسخ دهد و این موضوع حتما باید به نتیجه برسد.